Ceasar, Julius Ceasar

jag har en vän som ingen annan har, han är cool och bor käpprätt åt helvete, alltså i skogen... men det är lugnt han är go, bra och världens snällsate tomte. skogstomte? idéerna bara flowar in, shit, omg. gay sluta ! back in buisness, han heter  Olli Julius William Toivola, ganska ballt om jag får säga det själv. men jag kallar han för julle för det går fortare att säga tycker jag, min egna åsik. testa och säg Olli Julius William Toivola och sen säger du Julle och så ser du vad som går fortast. det brukar va Julle, men jag kan ha fel !? han är en riktig skämtare också, han är liksom listig ( och pekar på en list ), liksom gräsligt rolig ( pekar på gräset ). inte kul jag vet, men när han gör det skrattar man ! han är bra på cs också, eller jag tror det jag kan inte sånt, men när man kollar när han spaler så står det du dog så jag tror han är bra. eller ? haha driver men han är bra, han ba dödar allihop och jag vet inte ett skit om vad jag snakcar om för jag kan inget om CS. bara lite ord, typ vetrilo, cheta, wina ! jag har skills. det här spårar, puss



/ ålivia

Kommentarer
Postat av: Kanelbullejulle

Den där julle är en riktigt vitsare har jag hört ;P

2009-09-17 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0