den finaste flickan i världen

hej, jag tror inte vädret har varit såhär tråkigt på länge, finns det inget annat än vatten i himlen. pff, jag tror fan inte det!
ingentiligen är det fult att skriva blogg tycker jag, varför skulle nån ens läsa skiten man skriver ? men man kan passa på att berätta onödiga saker som är bra saker, saker man gör, saker man älskar och sånt. det gillar vi !
så jag kan börja med min underbara vän.
jag tror aldrig jag har sagt till nån eller till mig själv det här, men såhär är det. du gör mig glad och inte för en nu förstår jag jag verkligen hur mycket du betyder för mig. jag kommer sakna dig så himla mycket och jag kommer verkligen inte klara det här. 3 år , inte mycket men jag har liksom hittat en bra vän och jag liksom älskar dig och du kommer alltid finnas inom mig. du är perfekt helt enkelt och jag gillar dig jätte mycket ! tur att sommerlovet är långt!? eller ? haha, du blir inte av med mig din lilla köttbulle. tack för att du hjälp till att göra mina senaste 3 år till dom bästa, puss på dig och vi ses i veckan. jag älskar dig rumeysa !

  


när vädret är piss gör musik mig glad ! idag är det den här låten, puss
/ ålivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0