happiest girl in the worl

hej, solen skiner ! kommer väll göra det i en timme sen kommer det börja regna, hopppas inte. när solen tittar fram på landet hemma hos mig är det faktiskt fint att bo här. det är grönt och fint och jag skulle kunna springa naken runt huset och ingen skulle se mig, det är toppen.
idag kanske man ska träna också, om doktorn tillåter. om det skulle va så skulle jag bli glad, fotboll ät bäst fotboll är bäst. sedan efter det så har mina prolympia vänner partaj och jag va bjuden :D woho! få se om jag kommer, hoppas jag får också...
men men får se vart jag hamnar, tänkte spela the sims 2, jag vet alla har the sims 3 . men alla spelen är ju ändå likadana, så who cares ? nu gick solen i moln, hmm 5 minuter senare än solen kom. heja sverige !
det är fut att skriva blogg,
piggelin är gott i think och gud vad jag har underbara vänner, verkligen alla gör mig fantasktiskt glad.
i'm the happiest girl in the world och har världens bästa musik smak, puss


 
/ ålivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0