bästis på besök


olivia är här och mamma är här och vad roligt att matilda persson är här. mina två favvotjejor, mina bästa pepparkaksbakkompisar. vi kollar på idol och myser. matilda och jag ska göra varsit pepparkakshus. hoppas dem blir bra. jag gillar min bästakompis jätte mycket och det är ju tur. hon ligger och kommenterar idol och när jag säger något. så säger hon bara schyyy. sorry råå. matilda är lite förtjust i jay. hon lackar när juryn säger bra saker till minnah.
imorgon ska jag hem till min mormor och pyssla. sånt jag gillar. sen ska jag till täbycentrum och köpa renhorn till på måndag och sen ska jag till min andra halva och sova hos han. underbart. på söndag ska jag på 30 års party. min älskade fina moster/gudmor fyller år. hon är väldigt bra!
nu ska vi sätta ihop pepparkakshuset.
vi ses fina människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0