hej på dig och alla andra



hej på er alla ni där borta. studiedagar är ganska bra. eller väldigt bra. dock är det inte lika kul att lovet början 22 december. vafan är det liksom? hur länge ska vi gå i skolan egentligen.
igår gjorde jag knäck och dom blev typ jätte jätte jätte goda. fast 1 minut till hade inte skadat. eller vem fan bryr sig om mina knäck. hejdå knäckpratet.
men igår var jag även på julmarknad i vaxholm, myspys med pojkvännen. tummen upp.
imorgon har jag läxförhör i naturkunskap, så man kanske ska plugga en stund. fast jag vill hellre kolla på film. men jag borde ta tag i plugget. bläää.
igår googlade min mamma på katter och jag undrade vad fan som hade hänt ? men det var inte till henne. intressant
vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0