julle behöver en flickvän



hej alla superfina singeltjejer!
det här är min barndomsvän julius. han är väldigt snäll och rar och behöver en tjej i sitt liv som livar upp hans vardag. därför tog jag inisiativet att hjälpa honom, eftersom han behöver lite hjäp på traven. och som hans äldsta och bästa vän så fixar jag guzzen såklart.
julius skulle vilja ha en tjej som är snäll&fin, och hon ska även vara rolig. (det vore lite torrt annars). tjejen ska inte heller vara så blyg, utan lite crazymysig!
längd: julius är 185 cm lång
vikt: han väger 82 kg
julius gillar: julius är hockeymålvakt och spelar därför hockey mest av sin fritid (en anledning till att han behöver en tjej). men han gillar även sina vänner och sin familj väldigt mycket! han tycker det är mysigt att titta på idol med sin mamma! och han tycker det är roligt att latja med kompisar. han gillar även att spela hockeytv-spel. och något han tycker är helt underbart är att gå på bio, det gillar julius.

så alla singeltjejer, nu när ni läst detta, hör av er till mig så pratar vi mer om detta!
kramisar Olivia

Kommentarer
Postat av: Karin

guud han verkar helt underbar! thihi jag som är singel också, vilket sammanträffande :$

2010-12-10 @ 23:26:30
Postat av: Anonym

lycka till den grekiska guden Julius Ceasar!

2010-12-10 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0