jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.

imorgon fyller min älskling aka. världens bästa kille aka. emil år. hihi hoppas han får en underbar dag med massor me presenter! själv ska jag jobba och sedan spela match, får se hur det går... har ju inte tränat på en evighet för revbenet. men men hoppas det går bra. sedanb ska jag till resarö och äta tårta och sen tar jag med mig älsklingen hem och myser. toppen! men saken är ju den att jag är varken sugen på att jobba eller på att spela fotboll just nu. jag vill bara vara med emil i solen och mysa. men det hinner jag nog också med. jaja, ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: empa dempa ;) <3

i love you my hunny bunny!! :) <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3

2010-07-13 @ 23:42:20
Postat av: olivia

jag älskar dig också älskling (: <3 <3 <3

2010-07-18 @ 15:53:17
URL: http://jagheterolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0