I could stay awake just to hear you breathing

hej på min finisar. vad göör nii?? jag degar, som vanligt. saknar emil så jag har ont i magen och samtidigt längtar så mycket tills imorgon att jag får ont i magen. imorgon är det tjejmiddag och jag vill inte glömma något, det vore ju typ..pinsamt. tur att det är mina närmaste så det blir nog inte så pinsamt. hihi, ja tror vi kommer få sjukt kul. mina älskade!
det ända tråkiga md helgen är att min fina pojkvän åker till borås, på mariedalscupen. det är en dygnet runt cup med typ hur mycket lag som helst. tror det va sveriges största inomhus cup. hoppas det går bra för han, kommer inte höra av han på hela helgen typ. får roa mig själv, hur jag nu gör det. hjälp mig nu mina vänner. inorgon ska jag åka och pussa han hejdå, han ville det och jag sa verkligen inte nej till ett sånt fint erbjudande av världens finaste.
igår var jag och mamma och dansade, kuul. men gud så varmt och svettigt det var. helt galet och så glömde jag hänga upp sakerna. jag som hade idrott på morgonen, inte lika kul. luktade svett, men sån är jag. haha. nu ska jag ringa emil, innan jag glömmer.
imorgon ska vi ha kul tjejer, läängtar!
med kärlek olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0