I loved you first

hej igen , nu är jag hemma efter en jobbig dag i stan. då jag säger jobbig menar jag inget dummt mot den jag var med utan det är bara det att jag inte trivs i stan, alltt är så jäktigt och smutsigt och jobbigt. usch man längtar bara hem. hem till den älskade skogen. där trivs jag bäst. där man vaknar av att en hackspett hackar i ett träd och somnar till ljudet av mössen som har maratonlopp i taket och springer fram och tillbaka med små söta tripande steg. ja jag trivs verkligen på landet även fast kollektivtrafiken är som den är så trivs jag hemma, verkligen jätte bra.
jag sade ju att ni skulle få veta vad jag köpte, det blev en topp och ett par svarta taighta jeans. fast jeansen köpte jag inte själv, dem fick jag i födelsedags present av min moster. toppen har massor med blommor och jag tycker den är jätte fin, speciell. de svarta jeansen är faktiskt svarta. just nu sitter jag och väntar på att emil ska komma som övningskör hit, det ska bli så mys, för han e så mys. snart kommer nog min bror hem också, han har nämligen varit och åkt båt, hoppas han hade kul. det märker jag. hihi. ha det så fint så hörs vi! pussen
med kärlek olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0