i made it

hejhopp. igår var första dagen på typ en vecka jag inte skrev något på en dag. jag va med mig älskling, så jag sket i att skriva. emil ska bort i helgen och det känns piss, saknar han redan typ.
just nu sitter jag och matilda i biblioteket och väntar på en hål timme. om man nu kan vänta på en håltimme, men det gör vi i alla fall. matilda spelar bubble trouble och jag skriver.
idag ska jag och mamma dansa, som vi gör varje onsdag. hoppas det blir kul. nog samma steg som innan. så det blir nog bra, eftersom man känner igen lite. just nu saknar jag emil, som aldrig förr. konstigt, men så är det. puss på min älskling och vi hörs. hejdåå

med kärlek olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0