i'm sitting here in a boring room

hej på er. jag blev hemma idag. känner mig inte sjuk, jag känner ingen smak. det är nog allt. ingen feber eller någonting. bara varm. konstigt hur det kan vara. så jag får inte träffa emil idag. helvete. ingenting går som det ska. och jag fattar inte hur man länkar till folk i ett inlägg. alla fattar utom jag. bra olivia, mycket bra.
jag kanske ska krypa ner under en filt med min nya vän voddler. undra vad hen har att bjuda på idag, can't wait. haha det är ju för underbart när man slänger in engelska ord när man snackar svenska, precis som i ung och bortskämd. vilket bra program.
det går inte att lägga in bilder från min mobil till datorn, den hittar inte minneskortet, vad gör jag för fel nu då?
ps. mottagningen är inte lika bra på toan, som i resten av övre delen av huset. ds.
hhihoohaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0