it's a beautiful day

hej hej.
igår kollade jag & emil på champions league hos herman men herman & sofie. det va kul och liksom mäktigt, för det är ju så fotboll är, mäktigt. idag ska jag åka och träffa min moster i stockholm och kanske shoppa något om jag hittar, det märker ni om jag gör. hoppas jag får äta på donken, lite mer mmm i livet liksom. imorgon ska jag, emil, sofie, herman, andrea och micke gå på bio. vi ska se jackass 3D & det är prämiären. det kan bli intressant, fast om jag ska vara ärlig hade jag hellre sett en lite gulligare film, men som sagt. det kan bli intressant. nu ska jag göra mig i ordning och gå och pussa på min älskling innan jag går till tåget. vi hörs! puss
med kärlek olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0