jag är en soldat för dig

Hej på er. Jag sitter nu och har marknadsföring. Hoppas det går fort för jag orkar inte ha lektion ända till kvart i 4 dagen efter det underbara lovet. Jag vill bara hem, hem till lugnet. Hem till mitt mys. Vi ska få tillbaka våra prov snart, hoppas det gick bra, hoppas jag får vg.

I lördags, då matilda kom. Då åt vi god mat, vi kollade på ”så mycket bättre”, underbart program för övrigt. petter är grym!!!. vi kollade även på ”pensionärs jävlar” haha, vilket program. Det var så jävla roligt. Haha pensionärer som jävlas och skämtar med människor som dolda kameran. Det var så mysigt att vara med matilda, vi är aldrig med varandra utanför skolan, konstigt. Men så är det. så det var så mysigt.

Igår tränade jag första gången på tre veckor. Det gick så himla dåligt. Första inomhus träningen sen förra inomhus säsongen så vad kan man vänta sig? Haha. Jag har sån träningsvärk att det är helst sjukt. Det bara strålar i benen och jag går som jag har bajsat på mig. Emil kom efter träningen och det var underbart, gud vad jag älskar den grabben!

Nu ska jag genomlida lektionen, men vi hörs! Pussss
Med kärlek olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0