kalas




hej på er. igår var jag på maskerad. det var suuper kul tills 22.30 då spååååårade det och så vidare. men det är en annan historia .
i alla fall så hade jag jätte roligt! alla mina närmaste och bästa vänner var där. toppen, det ändå som saknades var min fina pojkvän..
det som var lite extra roligt var att evelina törnros var där!!! det var så himla roligt att träffa henne ordentligt igen. efter typ 2 år, usch vad lång tid. men kul var det ! :) hihi. idag ska jag spela fotboll, sen till malin och frida som fyller år idag, myyyys. GRATTIS mina fina vänner, jag gillar er!
puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

ja föör lång tid! det va jätteeee kuuuul :D

2010-11-28 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0