sitting in the morning sun



heipådei, nu är jag hemma och sitter i soffan. det är super skönt! det är så himla kallt ute och så himla underbart att sitta inne i värmen och kolla ut på frosten. så skönt att sitta med en filt runt om sig och få rysningar bara för det är så skönt.
filmen igår. den var ju som den var. det var ju jackass vad kunde man förväntats sig? haha. det va störda saker dem gjorde, bajshumor osv. det roligaste i filmen var nog då en dildo skjöts med ett gevär och så kom den emot en i 3D, så det var så himla verkligt! jag blunda för jag inte ville ha den på dig och då försvann den. haha min kommentar om filmen är, rolig och sjuk. dem har ju något fel, men min favorit är steve'o. haha han gör allt som ingen annan vill göra. en till rolig sak i filmen är en stor hand som slår till folk när dem kommer gående, det var kuul! haha :)
idag har jag och emil varit i täby centrum. det blev en stickad tröja och en fin tunika, den var för kort för en klänning tyckte mamma. så jag får kalla det för tunnika, det var okej. haha. igår köpte jag två saker till håret. så det blev en dyr helg för mig. inte bra inte bra. vi kanske hörs senare. kraam
med kärlek olivia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0