varit vilsen på djupet

hej igen. ag har nu kommit på något att berätta! äntligen, eller hur.
haha hursomhelst så är det så att jag faktiskt har fyllt år, jag har äntligen blivit 17 år. skratta inte! ja jag har blivit 17 år den 1 november. jag hade bakat hela dagen innan dagen före min födelsedag. då jag igentligen skulle på årsfest, men jag hade lite feber, så fick inte gå. jag bakade två citronmaräng pajer, två choklad och kola pajer och så gjorde jag massor med kärleksmums och min käre mor bakade bullar och kaffemarängtårta. jag fick inte smaka en ändå bulle! dom sa ba svisch. i alla fall så hade jag lite gäster. släkt och dem närmast sörjande, typ.
jag fick verkligen huuuuuur mycket presenter som helst, jag fick en perfym, nagellack, pengar, presentkort, ansiktsmark, två väskor, en vågtång, en extern hårddisk och massa mer. jag fick allt jag önsklade mig faktisk. haha kuuul.
ha det bra, det är inte långt kvar till jul, puss
med kärlek olivia

ps. på årsfesten så vann jag 3:dje pris för den med bäst träningsnärvaro .ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0