you are my sweetest dowfall

hei, just nu sitter jag hemma och emil och käkar godis och dricker julmust. helt underbart med julmust. apotekarens ska det vara, det är äkta och det är underbart. julmust får det att kännas som julen snart är här. och godiset är ett plus, det kostar bara 49 kr/kilot på coop i vallentuna just nu! då blir man glad och klarar dagen. hihi.
idag ska jag gå på den där filmen, ja den där filmen som har premiär idag som är i 3D. det är alltså Jackass 3D jag ska se idag. haha vilket skämt igentligen. jag, olivia ska gå på jackass som jag egentligen inte tycker är så kul. fast det är nog för jag tycker det är pinsamt. det är pinsamt när dem hållr på att pinsamar sig på stan, typ strippar på tunnelbannor osv. haha, men jag får väll se. den kanske är underbar och bli älskad av alla. men det tåls väll att se. jag återkommer, jag lovar. ha det, så hörs vi sen. puss&kram
med kärlek olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0