bäst

igår blev jag så glad, då kom två sötnosar hem till mig och gjorde mig lycklig. dem kom med världens finaste tårta till mig. jag lägger upp bild på den senare jag orkar inte nu/idag. men anyway så var det den finaste tårtan som någonsin har gjorts. och dem gjorde den helt själva, till och med tårtbottnen. och bara så ni vet så har jag inte ont i magen idag tjejer, som jag hade igår. förlåt för att jag är världens tråkigaste vän! men ni kom fel dag på må bra fronten. men ni får jätte jätte gärna komma igen. matilda & frida är fina och jag gillar er! idag har jag inte gjort någonting, jag orkar ingenting, inte ens att plugga.. fast jag har tagit med mig halva skåpet hem så gör jag inte ett skit. jag orkar inte göra ett skit. vi hörs . puss
med kärlek olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0