mys

nu kommer lite bilder från när mina underbara vänner var här!



Världens finaste tårta



en till tårta jag fick, den var dock inte så god. haha men tack ändå elvira och challis



min fina vän frida



jag var också där, otippat
eftersom det alltid är min bästis som tar kort så är hon inte med på något! vafan matilda varför tog du inga egobilder som du brukar göra ;) haha. mamma och challis och elvira var också med, men jag lägger inte ut bilder på dem utan att fråga. mina vänner är ju en annan sak liksom. hiihii. puss


Kommentarer
Postat av: matilda aka bästis

Myyys! förlåt :/ nästa gång får jag väl peppra mer bilder.... :/ puss min mina vän

2010-10-13 @ 14:25:06
URL: http://balltskit.blogg.se/
Postat av: Olivia

2010-10-16 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0