pinsamma periodare

shit vad jag irriterar mig på periodare. ja ni vet såna som hälsar vissa dagar och är jätte söta mot en och sen nästa dag går dom bara förbi och ignorerar en. är inte det lite konstigt? varför beter man sig så. varför kan man inte bestämma sig för om man känner personen eller inte eller bara hälsa för artighetens skull. det måste ju vara trevligare och man skulle bli betydligt populärare. jag vet att de inte bara ät jag av mina vänner som stör mig på sånt här så jag talar nog för fler. hällre hälsa en gång för mycket än för lite, jag lovar ni blir mer popis av att hälsa än att inte göra det. vafan så pinsam och ful är jag inte. så kom igen släpp loss lite och våga hälsa på en så töntig tjej som jag..


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej

2010-10-27 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0