underbart

hej alla fans,
min helg har verkligen varit toppen. verkligen rolig och välkomnade.
fredag. i fredags for jag och mamma till emilshus och gick på "puben" där. alltså med emils familj. det var gott och trevligt. efter det följde emil med mig hem och sov.
lördag. morgonen började jätte mysigt, jag och emil hade 16 månader så vi gjorde amerikanska pannkokor/plättar. efter det hade jag och emil bestämmt att ta bussen till arninge och kolla på en jacka, men mamma ville ha hjälp med handlingen så allt blev inte som planerat. men i alla fall. jag och emil åt middag hos honom sen efter det åkte vi hem till micke. där var det folk jag kände och folk jag inte träffat tidigare, och det bästa av allt var att dom var helt underbara. jag kände mig så välkommen. och jag hade så jävla roligt!! helt galet kul, det måste vi göra om!! jag och emil åkte hem vid tolv typ. min älskling är söt. vi tog fel buss, men det var skönt att gå.
söndag. goda scones till frukost fick jag och vakna brevid sin älskling är det bästa som finns! jag åkte hem vid 12 och har pluggat marknadsföring. har prov imorgon. jätte trist, men men. hejdåå

med kärlek olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0