hej

hejseen, idag slutade jag tidigt och det är ju skönt. kände mig as bra på matte på lektionen, det gick ju fan bra. men jag återkommer till matten sen. vi fick glassbåtar i skolan, tummen upp för den som bjussa mig på tre. jag och matilda drog till täby centrum efter skolan, inköpslistan var ett paraply och något mer, alltså inte bestämt vad mer. och det blev endast ett paraply , bajstråkigt. ville ju ha dedn där tischan som hade tagit slut. då blir man ju lite besviken då man tänker att man kan beställa den på internet och det inte finns. öööken. men i alla fall jag får väll jaga den eller något, för jag vill verkligen ha den. hur som helst, min kära mormor och mor har gjort äppelmos nästan hela dagen så även morfar är här, och pappa är här. theodor är på krogen, hoppas du har kul och ta det lugnt, höhö. jag är hemma och lökar. pappa eldar i kamin och jag har räåknat matte. där kom jag till matten nu igen. jag försökte och det gick åt helvete. fan jag som tyckte jag var bra på matte. och matteprovet är på tisdag. skitgris också. aja nu ska jag äta våfflor med släkten, adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0