jag-har-ett-bra-liv

hej på er, klockan har flugit iväg allt för mycket för att inte ha gjort någonting. anyway, idag har jag gjort detta:
1. gjort fattiga riddare till mig och älskling till frukost
2. åkt och kollat på emils match
3. köpt stövlar i täby centrum & mor har köpt jacka i arninge
4. ätit hamburgare på max i arninge för första gången, lovely
5. åkt hem, lagat mat, catwalkat för pappa och theodor
6. lagt allt för mycket till på en fel sak, facbook
idag har varit en bra dag och jag har ett bra liv. idag var det även höstmarknad i valletuna. jag deltog inte och jag hoppas inte jag missade allt fr mycket när ola sjöng, haha nej. men men. det kanske var kul där, det vet ju inte jag. imorgon ska jag spela match och jag ska vinna, annars blir jag sur. emil vann sin match föresten, det blev 6-1 till Täby IS mot Järfälla. hihi emil gjorde assist, jag tyckte han skulle göra mål, men jag tror inte han kunde läsa mina tankar. nu ska jag nog börja röra mig mot sängen. ha det så bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0