Barcelona

den 9 april åkte jag till barcelona. det var underbart, dagen vi kom ditt shoppade vi i fem timmar, sen bar det av till camp nou. vi såg barca mot almeira, eller vad dem hette. barca vann med 3-1. jag fick ett skavsår av shoppingen som gjorde ont hela resan. den 10 tränade vi på morgonen, låg på playan, åt lunch, låg på playan och tränade. alla våra dagar bestod av det, plus shopping i staden vi bodde i, empuriabrava. när jag var där längtade jag hem, eftersom maten inte var den bästa, men nu när jag tänker på hur underbart det var så vill jag så gärna tillbaka. det var så underbart. en av de bästa resorna någonsin. världens bästa tjejer och lag, jag gillar er väldigt mycket. ni vet det va?!
här har ni massa bilder från barcelona, se och njut eller vad man brukar säga.
tack för en obeskrivlig resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0