dag 18: Det ångrar jag

oj, klart man ångrar saker. fast man ska ju egentligen inte göra det. men en sak som jag kommer ihåg att jag ångrar är när jag var liten, då hade min storebror en favorit leksak. en plast traktor. det var hans bästa leksak. men han var väldigt elak mot mig, vad jag kommer ihåg i alla fall. då tog jag hans traktor och slängde den på stenplattorna i trädgården och den gick naturligtvis sönder och gick inte att laga trots superlim och silvertejp. jag va sätte ledsen eftersom jag va dum i huvet, theodor blev inte lika ledsen, men det klart han grät han med.
sen ångrar jkag saker jag gjort för inte så länge sen, saker inom två år. saker som man inte vet hur man tänkte, sånt får mig att bli arg. vad är det för fel på mig?
tacohejpådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0