roliga lördag

här får ni ett sånt här test man gör när man har extremt tråkigt och inget att göra kommer typ nu. vilket du som läser har just nu, eftersom du läser min meningslöst fina blogg.
puss

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: jätte lyckling, alltså glad
Favoritgodis: sura grejer, lakrits och choklad, allt går ned
Är det nåt du absolut inte äter: paltbröd, eller nej jag kan smaka på allt
Kläder just nu: börja alltid nerefrån, strumpos leggings trosor bh och vit tight tröja
Musik just nu: tvreklams musiken
Vad sa du senast: "vilken kille ska jag välja", alltså på totaly spies spelet 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden, eller då något smart uppfanns så jag skulle komma på det innan uppfinnaren.
Sommarplaner: ULLARED, bli brun, vara den ända som inte är 18
Fisk eller badkruka: fisk där jag ser botten, annars badar jag inte
Saft eller alkohol: oboy helst eller läsk
Hur många kuddar sover du med: en jätte platt och jätte gosig ♥
Favoritväder: jätte varm och soligt, så man både kan löka och bli brun, favoritsysselsättningarna
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ett kylskåp fullt med mat, tändare och mamma
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: beror på, om man går upp tidigt orkar man inte natten, om man går upp sent orkar man natten. fast morgonen har bäst soltimmar. fast det är så skönt att sova ut.
Sparare eller slösare: spara, allt för snål
Bästa film: love actually, forest gump, a walk to remember
Tror på liv på andra planeter: ja det finns flera andra planeter som är precis som våran, fast har fred och andra mysigheter. dem på dem planeterna vet inte om att vi finns heller. 
Kommer du ihåg din första kärlek: ja han är fin
Älskar du henne/honom fortfarande: ja jätte mycket
Har du några homosexuella vänner: ja det tror jag, fina är dem också
Tror du på mirakel: självklart, typ såhär.

All Your Dreams Can Come True If You Have the Courage to Pursue Them


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja det tror jag absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nja, jag gör hellre saker själv om folk är för sega
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, som något underbart
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 st tror jag
Bio eller promenad: på bio får man inte prata, men det är mysigt. men på promenad får man prata hur mycket man vill. så hellre det
Är du kittlig: fruktansvärt, överallt
Snarkar du? mest troligt ja
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? inte rädd, men dem kan vara äkliga
Äckligaste insekten: vet inte, sånna som gör att man blir kli:ig när man varit i skogen 
Största svaghet: irriterar mig väldigt lätt på tjejer
Det här är jag bra på: fotboll och ja det var väll allt
Bästa bok? läser inte så mycket, men boken vi läser i skolan nu är bra, Onåd heter den
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
läsa andras tankar, människor och djurs
Vad vill du jobba som? något där jag får träffa många trevliga människor och tjäna bra med pengar. 
Chips, morötter eller godis? allt är underbart, men godis i skolan.
Pizza eller hamburgare? pizza, tröttnat som fan på hamburgare
Skriver du dagbok? jag har ju blogg?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja det tänker jag och det kommer bli toppen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jätte stökigt tråkigt nog, men jag hinner inte ha ordning
Gungar du på stolen? bara "juckar" lite fram och tillbaka
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle vara häftigt, fast jag är höjdrädd. men jag skulle göra det om jag fick chansen
Vilken hand håller du gaffeln i ? högerhand
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? om det behövs
Gillar du att sjunga? nja, ängnar mig åt det jag är bra på istället. men det vore kul att kunna sjunga
Anser du att du är stark? som person Ja, men inte på kroppen liksom
Brukar du sola? ja, men aldrig i solarium. men på sommaren är det det bästa som finns
Vad gör du om du får hicka? hickar tills den försvinner eller dricker vatten och håller för öronen när jag sväljer.
Röker du? nej
Snusar du? neje
Använder du knark? nej inte det heller
Kaffe, te eller inget? te, från Heta drycker uf såklart
Har du en besatthet? ja typ två tre stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0