Theodor heter han

jag tycker om min storebror, han är min alldeles egna också, ingen annan än jag har honom som bror och det glädjer mig. för er som inte vet det så är han väldigt rolig, nog en av dem roligaste jag känner. fast jag kanske tycker det för har är den han är.
han är nästan den ända som får mig att skratta så jag får ont i magen och inte kan andas.
han är väldigt beskyddande också och det är gulligt.
han är bra helt enkelt och världens bästa bror, klarar mig inte utan han. han betyder så mycket för mig. jag gillar dig theodor, alltid. förutom när du jävlas, men det gör väll alla. så du är felfri och på lördag ska vi gå på skridskodisco. han & jag & emil & josefin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0