I just came to say hello

ibland tänker jag på vad jag är och jag brukar komma fram till att jag är snäll. jag är bara snäll liksom och jag gillar att vara snäll. det känns bra oftast, men ibland vill jag vara dum, men då ångrar jag mig varje gång. så jag går tillbaka till att vara snäll. det känns bäst så, även om emil säger att jag är för snäll.
typ när jag tycker synd om pålägget på mackan, som jag inte orkar äta upp. men jag gör det ändå, för pålägget kan faktiskt bli ledsen. chees do have souls ♥ sån e jag.
och ni som tycker jag är dum, så lovar jag att jag aldrig menar något. verkligen lovar. jag kanske inte gillar dig bara, men det händer inte ofta.
fred, kärlek och lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0