min fina dag

heeej på er. kääns som dålig uppdatering men jag vet inte. i alla fall så var jag och min klass på medeltidsmuséet idag, det var kul och jag måste tillägga att jag är bäst i klassen på det. tycker jag i alla fall. sen åt jag och tjejerna i klassen på donken, sen började statsorientering. matilda och jag, två bönder skulle hitta från kungsträdgården till tekniska. haha, lycka till... men det giock över förväntan bra, tack vara att matilda är så bra??? höhö, tvärtom, tur hon har mig. usch nu är jag självgod. men i alla fall så trodde vi att vi skulle dö påköpet, då det var värsta smällen i tunnelbanan, jag pissa typ på mig.
nu väntar jag på empa. han tränar, sover hos han. min fina prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0