du kan få mig så lätt

idag fick jag sommarlov.
på riktigt.
jobbet börjar dock på måndag,
men det är inte samma sak som skola.
så man kan säga att det är lov ändå.
(vilket det är)
efter skolan, typ halv 12 köpte jag och matilda glass och gick upp till vallentuna ip.
det var vittra vm, någon slags fotbolls tunering.
min pojkvän dömde och solen har stekt som fan.
jag började jobba  i rimbo på rimbo cupen klockan 3-6.
svinvarmt.
åkte hem sen åt grillat och mös med min fina familj.
imorgon har jag match mot långhundra.
min kusiner, min bror och min far ska kolla & mamm såklart.
lite extra press alltså.
jag kan inte sova,
men måste verkligen det egentligen.
varför ska klockan gå så fort?
halv tolv typ.
nu ska jag dricka oboy och drömm söta dröma.
pusspåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0