dag 1: Om mig

jag heter olivia palmquist och bor med världens bästa mamma, världens bästa pappa, världens bästa storebror och världens finaste hund. jag går andra året på gymnasiet och har en pojkvän sen 23 juni 2009. jag älskar oboy mer än alla drycker på jorden och jag äter gärna onyttiga saker som inte hälsosamma människor skulle proppa i sig. jag spelar fotboll i ett fotbollslag, jag är målvakt och har fått allt för många bollar i ansiktet. jag har underbara vänner som är toppen bra. jag vill jätte gärna tatuera och pierca mig, och det ska jag göra när jag fyller 18. något mer om mig kommer jag inte ihåg, men då är det bara fråga. taco hej från mig


det här är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0