vilken fin dag

oj, hur ska det här sluta.
jag gick in på facebook idag för första gången på 3½ vecka. det känns konstigt, jag lovar det var skönare innan. nu är man sådär facebookig igen. men det går över och det är det som är så skönt.
ååh en ny grej, wordfeud är väldigt kul men det vet dem flesta. men igår visade emil mig ett nytt beroendeframkallande iPhone spel, tempel runner eller något liknade (finns under top free). det är faktiskt skit kul.
idag var klassen på UF mässa, typ inspirationsmässa. det var segt, men matilda och frida är roliga. efter det var jag och theodor i väsby centrum och sen övningskörde jag och pappa, så om ni undrar vem det var som fick kärringstopp i rondellen så var det jag.
nyss , eller nyss för en stund sen ringde carro, vad glad jag blev att höra hennes röst. henne har jag saknat!
imorgon ska jag vara med emil, min fina emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0